Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Winzip - fråga


Lisbeth Boström

Rekommendera Poster

Lisbeth Boström

Jag har precis laddat ner Winzip 7.0 via Tele 2:s Internetskola. Nu är jag ingen hejare på engelska, så jag undrar: kostar detta någonting? Ja, det vimlar ju av dessa sharewareprogram och för mig blir det bara ett enda virrvarr. Jag har aldrig använt Winzip tidigare, men blev nu tvungen till detta. Installationen och användadet går bra, men hur gör jag om jag vill behålla programmet? Jag betalar inte via Internet. Det här är väl en sån där simpel nybörjarfråga, men frågar man inte, kan man heller inte få något svar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lisbeth Boström

Ja, det är precis det där med att ominstallera programmet gång på gång som jag inte vill. Har du Henrik nån aning om hur man betalar sånt här? Det kan nog tyckas som en dum fråga, men jag vet faktiskt inte hur man går tillväga. Jag betalar ingenting via Internet. Jag vill alltså gärna köpa WinZip, och skulle gärna registrera mig direkt, bara jag visste hur man går tillväga. Får man nåt inbetalningskort eller vad? Om inte du Henrik kan svara, kanske nån annan där ute på Nätet kan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var nog snarare Alladin Expander Henrik tänkte på tror jag.Testa det,gratis och mycket användarvänligt.Bra att ha om man ska zippa upp ett tiotal filer samtidigt,bara att markera alla och slänga in i "fönstret".Det tar dessutom dom flesta zipformat vilken inte WinZip gör utan en del tilläggsprogram och inte ens då tar det allt.Men det här programmet är bara för att packa upp filer.Stuffit är nog för att packa egna,har alldrig testat det.

 

Win Zip 7.0 går annars utmärkt att registera med följande:Name: The Krazy Nomad [DEViANT]

 

Code:0BB3629F

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var inte inne på deras hemsida,men i hjälpfilerna stod det att det gick bra att skicka en check till deras bank.Så det går nog att betala offline så att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lisbeth Boström

Tack alla ni som har försökt hjälpa mig i mitt Zip-problem! Jag ska kolla upp det där Alladin tror jag. Annars kör jag väl med WinZip så länge det går! Jag använder det bara för att packa upp uppdateringsfiler till mitt antivirusprogram.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...