Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Dubbla uppdateringar samt webläsarfel


Alictrav

Rekommendera Poster

Ett par gånger nu har det hänt mig att jag har råkat få dubbla uppdateringar i Vista, dvs jag installerar uppdateringarna och startar om datorn men lik förbannat så kommer symbolen "det finns nya uppdateringar" liksom frågetecknet på avstängningsknappen upp.

Finns det något sätt som man kan ta bort eventuella dubbletter på? För de verkar ju inte framträda x2 i avinstalleraren för program i Kontrollpanelen.

 

Jag misstänker t.o.m. att detta problem kan ha att göra med det betydligt värre problem som jag precis skrev om i webbläsarforumet, nämligen att jag bara kan surfa i någon minut, sedan slutar sidorna att laddas.

Det j-vliga är dock att jag inte helt säkert vet om sistnämnda fel beror på uppdateringarna eller om det har att göra med någonting helt annat. Jag har idag även installerat Adobes Design Suite CS4 och det var också efter detta som problemet uppstod. Problemet ligger helt klart i webläsaren, eller i Vista på den datorn, eftersom själva uppkopplingen funkar jättebra.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej

 

att det kommer dubbla uppdateringar beror troligtvis på att första installationen misslyckats.

 

när ie slutar att fungera kolla om det stå nått i loggen...

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...