Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Premiär för vårt medlemsbrev!


Pontus Jeppsson

Rekommendera Poster

Pontus Jeppsson

Hej!

 

Jag har precis skickat ut första utgåvan av Eforums nya medlemsbrev. Tanken är att medlemsbrevet ska hålla folk uppdaterade om vad som händer på sajten, och påminna medlemmar som besöker oss sällan om att sajten finns, och förhoppningsvis få folk att gå in lite oftare.

 

Det är helt frivilligt att ta emot medlemsbrevet. Vill ni inte prenumerera är det bara att gå till //eforum.idg.se/medlemsbrev.asp och avanmäla er!

 

Så småningom ska det gå att ställa in på sin personliga inställningssida om man vill ha mejlet eller inte.

 

Har ni synpunkter på vilket innehåll som ska vara med i medlemsbrevet så bara säg till! Jag kommer att prova mig fram och testa lite olika upplägg framöver. :)

 

/Pontus

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det tillåtet att plötsligt skicka ut 'brev' till alla registrerade ?

Var det inte nåt med att markera OM man vill ha sånt ?

 

/T

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det tillåtet att plötsligt skicka ut 'brev' till alla registrerade ?

Var det inte nåt med att markera OM man vill ha sånt ?

 

/T

Tänk på att det är ett premiär utskick, och Pontus skriver ju också att det är helt frivilligt att ta emot detta medlemsbrev, vill du inte ha det, så deleta det bara, och gå sedan in via länken han bifogat och avanmäl dig.

 

 

 

//gästen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och Pontus skriver ju också att det är helt frivilligt att ta emot detta medlemsbrev
Jag har typ läst inlägget Pontus skrivit då jag ju svarar på det, men frivilligheten infanns först efter jag fått medlemsbrevet.

/T

 

[inlägget ändrat 2008-11-06 18:59:18 av 0x2A]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du efterlyser alltså, att IDG skulle lagt ut en intresseanmälan först?

 

Vill du inte ha fler medlemsbrev, så gå in och avanmäl dig, så är "problemet" borta.

 

 

 

//gästen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du efterlyser alltså, att IDG skulle lagt ut en intresseanmälan först?
Yes!

Är det inte så att man ska kunna kryssa i en ruta ifall man vill ha information från sajten man registrerar sig på?

 

Vill du inte ha fler medlemsbrev, så gå in och avanmäl dig, så är "problemet" borta.
Jag har fattat det!!

 

[inlägget ändrat 2008-11-06 19:21:46 av 0x2A]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det tillåtet att plötsligt skicka ut 'brev' till alla registrerade ?

 

Varför skulle man inte få göra det? Om du menar att det skulle vara spam, så är det inte det, eftersom det finns ett samband mellan dig och den som skickat mailet.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...