Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

"Systemåterställningen kunde inte utföras" ??


j.andersson

Rekommendera Poster

Skulle öppna Illustrator, då fick jag följande felmeddelande (operativsystemets dialogruta):

 

"Adobe IIlustrator CS3 har slutat fungera.

Ett problem gjorde att programmet slutade fungera korrekt. Programmet stängs och du kommer att meddelas om det finns en lösning på problemet."

 

Måste ha blivit nån konflikt med något annat jag laddat ned tänkte jag. Det jag laddat ned sedan jag senast kunde köra Illustrator var ett tillägg till Microsoft Word som gör att man kan exportera till PDF. Jag vet inte om det har med saken att göra, men sedan dess har Adobe Illustrator slutat att fungera.

 

Det märkligaste av allt är att jag inte kan göra någon systemåterställning. Det brukar man ju alltid kunna och göra och det är ju så himla praktiskt med den finessen. Jag får följande felmeddelande:

 

"Systemåterställningen kunde inte utföras. Datorns filer och inställningar har inte ändrats.

 

Information: Ett okänt fel inträffade under systemåterställningen.

 

Du kan försöka köra systemåterställningen och välja en annan systemåterställningspunkt..."

 

Jag har alltså testat en massa återstställningspunkter, men ingen funkar.

 

Är det någon som vet vad som skulle kunna vara orsaken till att en systemåterställning inte går att göra?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hårdvara som installerats efter det återställningspunkten skapats? Eller uppdatering av Service Pack?

 

 

[inlägget ändrat 2008-10-23 09:11:12 av 2Many2]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som vet vad som skulle kunna vara orsaken till att en systemåterställning inte går att göra?
En möjlig orsak är att du inte försökte göra systemåterställningen i felsäkert läge.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...