Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Videofilm ... filtyp


Ywo

Rekommendera Poster

Jag har filmat med min kamera och sen har jag då skickat dessa filmklipp till en kompis, men hon kan inte öppna och se filmen. Det är filtyp AVI (MPEG-4) som klippen har varit i. Hon har WindowsXP och det har jag också, om det nu har ngn betydelse. Men det vet jag inte. Men vad är det som är fel??

/Ywo

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så länge....

Jag ska be henne att ladda ner det.

 

Jag hör av mig igen om hur det går. Men jag hoppas du har rätt.

Mvh Ywo

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon har Media Player och har öppnat upp filmen där, men den går inte att visa där. Så det fungerar inte alls.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag menade Windows media player, men det var som jag svarade på det förra inlägget.

 

Jag tackar dig för länken, jag har skickat den till henne nu, så laddar hon ner det sen. Sen hoppas jag att hon kan se på filmer som man skickar till henne.

Hör av mig igen, när hon har laddat ner vlc om det då fungerar eller ej, men tack igen ... så länge.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla tips så länge, som jag har fått nu. Nu är det bara kompisen som ska vara med också och ladda ner.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla med GSpot vilken codec det är som används på din dator.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Hon hade laddat ner vlc, där var bl.a. en massa spel ... som hon sa, men så tipsade jag henne om den här länken som du skrev som alternativ och då kunde hon se filmerna jag hade skickat till henne.

 

Så du ska ha tack för det. :thumbsup:

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...