Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nero CD lable editor


Admini

Rekommendera Poster

Det ska finnas en CD Lable Editor i Nero 8 där man kan "bränna" biler direkt på LighScribe skivor.

Men jag hittar inte programmet!

 

Någon som vet var jag ska leta?

 

Tack

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är Nero rätt installerad, så ska du hitta den delen under...

Start/Alla program/

Sedan borde den finnas i mappen Nero

 

 

 

//gästen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man installerar Nero kan man väl välja bort ett antal komponenter. Label maker kanske helt enkelt aldrig installerades. Kör in installationsskivan och kontrollera.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du även tittat i Start->Programs->Nero om den finns där någonstans? Titta även i mappen där Nero är installerat och se om det finns som separat program (exe) där någonstans.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för mig att inte alla versioner av Nero, även de senaste kommer med LightScribe. Min version gör det då ja fick med den när ja köpte en lightScribe dvd-läsare..

 

Jag hittar det under: Nero start smart menyn -> extra-> skapa ettikett och omslag och väl inne i "omslagsfönstret" finns alternativet lightScribe..

 

förstod inte om du inte ens kunde skapa omslag :S men detta är iafall vart jag hittar verktyget...

 

//Chrille

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://ftp6.nero.com/user_guides/nero8/coverdesigner/NeroCoverDesigner_Sve.pdf

 

På sidan 58 står det om Light scribe .Det skall alltså ingå men man kan tydligen ibland behöva komplettera med Light scribe mjukvara.Hänvisas ju till en länk för nedladdning av den.

 

LARSAS

 

[inlägget ändrat 2008-10-12 07:12:04 av LARSAS]

[inlägget ändrat 2008-10-12 07:15:24 av LARSAS]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...