Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

NOD32 Antivirus förnyelse


fligan

Rekommendera Poster

Hej,

 

Missade att förnya min licens på NOD32 Antivirus när meddelande bröjade komma upp... nu kan jag på intet sätt förnya via deras sajt eftersom lösenord och password tydligen inte är giltigt... försöker oxå få mitt lösen skickat till mig eftersom jag inte är söker på vad det är men det fungerar inte heller... så vad ska jag göra, köpa samma sak på nytt och avinstallera det gamla eller bara köpa och? Tips?

 

/S

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag förstår dig rätt så vill du förnya din licens, alltså betala för en ny period?

Men du har problem med ditt användarid och lösenord?

 

Var köpte du din senaste licens, via nod32.se, eller via en annan försäljare?

 

 

 

//gästen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja.. jag vill förnya mitt antivirus för en ny licensperiod, typ ett år till. Men användarnamn och lösenord fungerar inte och jag får ingen kontakt med dem på sajten heller, dvs jag kan inte be om ett nytt lösen eller nåt.

 

Så... ska jag bara helt resolut avinstallera mitt gamla utgångna nod32 och köpa och registrera ett helt nytt, eller ska jag försöka lösa detta på annat sätt... känns ju inte bra nu när datorn ligger oskyddad och inte tar emot några uppdateringar från virusskyddet längre....

 

Vad är ditt råd?

 

/S

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En grej till... visst blir det billigare om jag köper en förnyad period istället för ett helt nytt antivirus?

 

Kan man köpa via en vanlig försäljare, alltså från en datorbutik, typ Onoff?

 

/S

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att jag frågade dig var du hade köpt ditt virusprogram, beror på att enligt NOD32 svenska sida http://www.nod32.se/t_contact.php

så måste du vara kund hos www.nord32.se för att få support hos dom.

och då finns det ju två olika sätt att ta kontakt med dom, har du försökt på bägge sätten i så fall?

 

Det brukar ofta var lite billigare att uppgradera istället för att köpa helt nytt.

 

 

 

//gästen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Tror jag har löst det nu....idiotjag hade helt missat att det fanns en svenska sajt på NOD32... jag var ju bara på den amerikanska. Har köpt en förnyelse nu från NOD32.se, så förhoppningsvis kommer den inom 36 timmar som bekräftelsen lovade.

 

Tack,

 

/S

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Där ser man, då hoppas vi att du får din bekräftelse enligt deras info :thumbsup:

 

Önskar dig en trevlig fortsättning på helgen då :)

 

 

 

//gästen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...