Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

"Servern är upptagen"


Scifo

Rekommendera Poster

Detta (bifogad bild) felmeddelande kommer upp när jag startar Samsung PC Studio. Har provat att hämta hem senaste versionen samt installerat programmet från CD. Är övertygad om att det inte är problem med mjukvaran, utan problemet ligger i mitt system. Har surfat runt i timmar på olika forum, men inte hittat samma problem. Verkar vara en väldigt svår nöt att knäcka.

Tacksam för all hjälp.

 

 

[bild bifogad 2008-10-06 17:05:54 av Scifo]

[inlägget ändrat 2008-10-06 17:07:05 av Scifo]

1087683_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen till eForum!

 

Om du klickar på Växla till... kommer du då till det "andra programmet"?

Vad är Samsung PC Studio 3 till för?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack!

 

När jag väljer "Växla till" öppnas "Start"-menyn nere i vänstra hörnet. Inget program visas, utan bara som om du skulle ha tryckt en gång på "Start"-menyn.

Samsung PC Studio är ett program som används för att överföra filer mellan telefon/dator.

Programmet är kompatibelt med Vista, och jag är som sagt övertygad om att det inte är fel på programmet. Något i system måste vare "i vägen" för programmet. Jag har inte ens min telefon ikopplad till USB-kabeln när jag drar igång programmet (ja, jag har provat koppla i tlfn först). Jag startar programmet och direkt börjar muspekaren indikera aktivitet i 5-6 sekunder och sen dyker felmeddlandet upp. Jag vill lösa detta problemet av ren nyfikenhet innan jag skaffar bluetooth till min dator och försöker överföra filerna på det viset. Som sagt, tacksam för all hjälp.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är du helt säker på att det är vista-versionen du har då? Kollade webben och ser att samsung har separata version 3 för vista och xp

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

32- eller 64-bitars Vista?

Testat med att köra programmet som "Kör som administratör..."? Detta gör du genom att högerklicka och välja "Kör som administratör...".

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...