Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Varför funkar inte IE?

bovenboven

Recommended Posts

Jag har nyss installerat FF3, och tycker att det funkar ok. Men för vissa ändamål vill jag köra IE6, men det funkar inte längre. När jag skriver in en adress i IE och trycker på enter öppnas visserligen den begärda sidan, men inte i IE utan i FF.

Nån som vet vad detta beror på?

Menar du att om du bara har IE igång och skriver in en adress och trycker enter så öppnar sig FF med den valda adressen istället??

Borde vara helt omöjligt, det är ju fysiskt två helt separata program utan några kopplingar till varandra.

//gästen

Men ändå är det så. Om jag bara har IE6 igång och skriver in adressen där, så startar FF och visar webbsidan. Mycket intressant, och mycket irriterande.

Nej, bara åt ett håll. Och FF är standardläsare, men det ska ju inte innebära att den väljer FF när jag skriver en adress i IE.

Om du använder FF men vill ha IE för vissa sidor så rekommenderar jag

https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/1419

Ingen direkt lösning på ditt problem som jag, ärligt talat, inte fattar något av. Enda tipset jag har väl där att avinstallera FF och se om IE fungerar för att sedan återinstallera FF.

/T

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...