Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem med Adobes CS3-paket på Vistadator


RaZorwire

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag har haft en hel del problem med CS3-paketet från Adobe (innehållande Photoshop, InDesign, o.s.v.). Jag använde det tidigare på en stationär dator med Windows XP, där det fungerade utan problem. Sen har jag försökt flytta det till en bärbar dator med Windows Vista, där jag har stött på massor av problem.

 

Programmen i paketet startar ofta inte, hänger sig ibland, och går inte att registrera på nätet. Jag har installerat om dem otaliga gånger, och avinstallationen/installationen krånglar ofta och får inte bort alla program.

 

Jag trodde att problemen berodde på mitt anitvirusskydd (Norton 2008), då programmen oftare gick att starta när brandväggen var inaktiverad, men efter att ha avinstallerat antivirusskyddet fungerade det fortfarande inte. Jag trodde också att problemet kunde bero på att jag hade glömt att avregistrera paketet på den förra datorn, men det har jag nu gjort, och det hjälpte inte heller.

 

Jag vet alltså inte vad jag ska göra. Jag behöver verkligen fungerande layoutprogram, och har slut på idéer.

 

Tacksam för svar!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...