Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem med Samstore


iLove

Rekommendera Poster

Hej jag har köpt en SAMSTORE Portable Mediacenter. Och lät den va på medans jag var på jobbet. Under tiden har min bror som är fyra råkat att ändra inställningar till 700p (genom att klicka på många knappar så klart) Och nu ser jag inget utan bara vita svarta gråa linjer som rör på sig. Hur kan jag ändra tillbaka inställningarna?

 

[inlägget ändrat 2008-09-23 21:22:25 av iLove]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spontant - i manualen till enheten borde det finnas en beskrivning på hur du kan fabriksåterställa enheten.

 

Gissning 2: Du kan ansluta den till datorn och styra genom denna? Kanske nå någon inställningsfil på enheten och manuellt ändra i nödfall

 

Gissning 3: Finns en knapp på den lilla fjärr som visst ska följa med som ändrar videoformat.

 

 

Slutord: Hittar i princip INGET på nätet om denna enhet. Den finns på Prisjakt men inte ett spår av den på Samsungs hemsida. Nyligen uppköpt bolag/produkt?

 

Men som sagt, om du inte kan nå/ändra inställningarna borde det gå att fabriksåterställa allt.

 

Ed: Visst är små barn härliga :D

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

 

[inlägget ändrat 2008-09-24 09:16:17 av Monshi]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så svaret RTFM hade räckt :)

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...