Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

hur får jag bort "sims 2" från datorn?


Anna71

Rekommendera Poster

vi har införskaffat en begagnad dator där det följde med sims 2 vilket vi inte använder och därför vill ta bort. Men när jag väljer kontrollpanelen och markerar sims i ta bort program, så säger datorn att " alla expantionsprogram måste tas bort innan du kan ta bort sims 2" ( eller liknande, vet ej den exakta ordalydelsen). Fattar nada, vad gör man?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men när jag väljer kontrollpanelen och markerar sims i ta bort program, så säger datorn att " alla expantionsprogram måste tas bort innan du kan ta bort sims 2" ( eller liknande, vet ej den exakta ordalydelsen). Fattar nada, vad gör man?

Det innebär att du troligen måste avinstallera dom tilläggsdelar som finns, innan det går att ta bort själva grundspelet.

Finns det inte något sådant tillägg i "Lägg till och ta bort program" under kontrollpanelen?

 

 

 

 

 

Flyttar samtidigt tråden till Datorspel.

//gästen - Moderator för Program - övriga

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är en rå metod.

Sök på c:\ efter

sims

ta sedan och radera alla mappar / filer

i sökresultatet

som verkar höra till spelet

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hittar inget som kan liknas vid tillägg där, det finns enbart typ något med microsoft, windows, java mm och så mitt i allt the sims 2. Verkar jättekonstigt. i och för sig inte hela världen att det ligger där men det tar ju onödig plats i hårddisken.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du söker på ordet sims eller the sims, och ingenting hittas och du inte heller har någon mer hårddisk som det kan ligga på, då lär du inte heller ha något sådant kvar, fullt möjligt att det bara finns kvar som ett namn i Lägg till och ta bort program i kontrollpanelen, och att denna inte går att ta bort.

 

 

 

//gästen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nä jag har sökt överallt och kan inte hitta sims någonmerstans än i lägg till ta bort program. Så det är nog som du säger att det bara är namnet som ligger kvar. Tack för svaren på mina frågor.

 

//Anna

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...