lasses1 Posted September 20, 2008 Share Posted September 20, 2008 Om jag t.ex. är i ett forum och klickar på en videolänk eller ljudlänk som ligger på forumets server, (t.ex. video1.wmv) så får jag upp att sidan kan inte visas. Däremot går det perfekt att högerklicka på filen och "spara mål som". Fan, funkade ju förut men inte nu. Vad göra? Förslag. Vista Premium IE 7. Tack! [inlägget ändrat 2008-09-20 07:11:53 av lasses1] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avicii Posted September 20, 2008 Share Posted September 20, 2008 funkade ju förut men inte nu. Om det fungerade förut, har du provat med en systemåterställning? Har du installerat någon mediaspelare än den defaulta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lasses1 Posted September 20, 2008 Author Share Posted September 20, 2008 Har provat systemåterställning men inget blev bättre. Den enda x-tra mediaspelare jag har installerat är VLC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.