Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Låtarna laggar i slutet i Windows Media Playes 11


Tierra

Rekommendera Poster

Hej!

 

Har en otroligt irriterande grej på datorn som jag bara inte kan fixa! Det är så att när jag spelar upp låtar på datorn (samtliga mp3, (för den delen även vissa filmtyper)), så laggar dem mot slutet av låten/filmen! Fattar inte vad som är fel! Har försökt att installera om Klite Codec pack och avinstallera den, men det är återkommande!

 

Har någon ett svar på detta mysterium?

 

Mvh

 

Amar K

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till skillnad från Anjuna tycker jag Media Player fungerar ungefär exakt som jag vill.

 

Ta bort ditt codec pack. Det orsaker mer problem än det löser.

 

Om mediaplayer inte kan spela dina filer ska du installera ffdshow. Det är ett program som ersätter de flesta codecs med ett enkelt program.

 

ffdshow hittar du här:

http://sv.afterdawn.com/programvara/videoprogram/videokodekar_och_filter/ffdshow.cfm

[inlägget ändrat 2008-09-13 02:48:39 av lizardKng]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Överhuvudtaget är jag mellan ABBA och Depche Mode nu. ABBA är oftare åt det gladare hållet men inte alltif. Depeche Mode lutar definitivt åt det eftertänksamma.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är väl lite ensam här nu men så tycker jag :)

 

Madonna väger lätt jämfört med Depeche Mode men ABBA klår dem båda på sitt sätt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är väl lite ensam här nu men så tycker jag :)

Nä, jag är här. Håller på att slänga ihop en rejäl Chili och tittar på Gudfadern.

 

Förstod dock inte riktigt hur du kom in på Abba och Depeche i en tråd om lagg =)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ärligt talat finns det väl ingen direkt koppling.

 

Inte ens jag kan hitta den, i alla fall inte just nu.

 

Jag kännde nog bara för att prata om bra musik. Sånt som står sig genom årtionden och trots att vara 30 år gammal ändå inspirerar Madonna till att betala för ett par lastgamla riff.

 

Lastgamla riff som ingen kan stå emot vill jag tillägga.

 

 

[inlägget ändrat 2008-09-13 03:44:42 av lizardKng]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Appropå Gudfadern, vill man ha temat till gudfadern visslandet när man äter kan man besöka en pastarestaurang vid telefonplan. Känns rätt genuint. Inga halvfabrikat, men det kan ta en tid.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...