Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Webbläsaren ser dig...


Laso

Rekommendera Poster

Jupp, kommenterade IDGs nyhet om detta igår med ett enkel nej nej nej aldrig i min dator. Jag klassar det som Spyware.

 

Sparar sökningar

ok

 

Ip-nummer

nja

 

Vilka sidor man besöker

VA!

Hur länge man stannar där

Nä nu jeklar, inte en chans. Keylogger OCH SpyWare.

 

Nej nej nej.

Får nog ta och blockera IE8 så att den aldrig kommer in via någon uppdatering i datorn.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jupp, kommenterade IDGs nyhet om detta igår med ett enkel nej nej nej aldrig i min dator.

Har missat ditt inlägg där tydligen.

 

Nä, ingenting för mig heller, kommer aldrig heller att tillåta detta, så länge som jag har möjlighet till det.

 

Får nog ta och blockera IE8 så att den aldrig kommer in via någon uppdatering i datorn.

Jupp, har till och med blockerat IE7, gillar inte den heller något speciellt, så det blir att blockera IE8 också när den kommer.

 

 

 

//gästen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyhetskommentarerna har du inget krav på dig att följa, tycker det är svårt att endast hålla reda på ens egna.

 

Undrar verkligen om den loggande funktionen kommer finnas kvar i IE8, den känns så fel så fel.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som tur är dröjer det väl ett tag innan den släpps skarp, bara beta ännu som tur är.

Bara hoppas på att det blir hysteriskt mycket kritik, så att Gates grabbar ändrar sig...

 

 

 

//gästen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte direkt, men har aldrig gillat IE över huvudtaget, kunde jag så åkte IE ut direkt, men tyvärr måste man ju ha kvar den.

Kör IE6 nu, och kommer inte att ändra, om jag inte blir tvungen.

 

 

 

//gästen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför IE6? Värre säkerhetshål och otyg i allmännhet finns väl inte riktigt på den här planeten?

 

IE7 är faktiskt rätt bra som webläsare. Den är som standard inte helt olik FF med tabbar. På samma sätt som Opera kan IE7 zomma in på websidor.

 

Men viktigast är väl att IE7 ber dig om tillåtelse istället för som IE6 tillåta precis allt.

 

IE6 körde jag ytterst ogärna. Vad gäller IE7 har jag inga skäl att inte köra den om jag så behöver.

[inlägget ändrat 2008-09-13 00:08:35 av lizardKng]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...