Just nu i M3-nätverket
Jump to content

SKÄRMEN HAR AIDS!!! HJÄLP!

Synyster_gates

Recommended Posts

Synyster_gates

Jag köpte en stationär dator för ca 2 månader sedan och den har fungerat utmärt fram till alldeles nyss!

Jag var inne på youtube och plötsligt, som en blixt från klar himmel, slocknade skärmen. Det var som att den stänged av för att den blå lampan slocknde. sen fyra sekunder efter att den slocknat starta lapmpan igen och skäremn blinkade till...sen slockade den igen så gjorde den tills man stängde av datorn. sen satte jag på datorn igen och datorn lät som att den starade som vanligt men skärmen fortsatte att blinka precis som innan! Jag har provat dra ut sladdar och sätta in de igen med inget fungerar! Vad fan ska man göra? Eftersom den är så pass ny borde sånt här inte hända!

Skulle vara otroligt tacksam för svar!

tack på förhand // Willian

[inlägget ändrat 2008-09-02 15:19:53 av Synyster_gates]

Stefan Eklinder

En så pass ny dator skulle jag vända mig till butiken där du köpt datorn. Be dom ta in datorn för en genomgång. Går alla gånger på garantin, såvida du inte varit och plockat med något inuti datorn.

Har du kånkat runt datorn på lan och liknande kan grafikkortet har lossnat. Värt att kolla kanske innan du kanske är av med datorn fjortondagar eller mer för en service.

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

"Man kan inte kämpa ihjäl en skugga, den dödar man med ljus."

- Sigfrid Siwertz.

Är det inte en obetydlig motsägelse här Stefan ;-)?

Går alla gånger på garantin, såvida du inte varit och plockat med något inuti datorn.

kan grafikkortet har lossnat. Värt att kolla kanske innan

dvs risken är att garantin ryker om Synyster kollar innan?

Vilket obehagligt val.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...