Pegee Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Jag använder kalendern i min Ericsson-lur och min dator flitigt. Jag brukar synkronisera dem en till två gånger i veckan. Men.. hur mycket plats finns det i luren för kalenderposter? Det läggs ju bara till hela tiden, inget tas bort. Hur gör jag för att ta bort poster i kalendern? Måste jag sitta och manuellt pilla bort dem en efter en, eller kan jag på något sätt ta bort dem med automatik? Utrymmet i luren är ju trots allt begränsat, och inte som på datorn där jag har hela vår server att fylla med kalenderposter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laso Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Det borde väl stå i manualen hur man rensar bort sådant? //gästen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Andersson Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Utrymmet i luren är ju trots allt begränsat, och inte som på datorn där jag har hela vår server att fylla med kalenderposter. Man kan oftast göra begränsningar i hur lång tid före och efter dagens datum du vill ha synkat till mobilen. Detta gör du i synk-programmet. [inlägget ändrat 2008-09-02 20:35:31 av Mr Andersson] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.