Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Behöver veta vad jag gjort fel med min BACK GROUND kod?


miniL

Rekommendera Poster

Tjenare!

Jag undrar vad jag har gjort för med min läxa . ( Göra en kort hemsida ) ?

Det är så att jag skulle scripta allt i Anteckingar. Och nu när jag gjort det ville jag såklart ha en frän bakrundsbild. Men när jag skriver <BODY BACKGROUND="bakgrundsbild.gif" WIDHT="200" HEIGHT="400"> eller liknade så funkar det inte . Det blir bara samma stora storlek så att man inte ser allt. Kan någon hjälpa mig inom Onsdag så skulle det vara grymt! Jag har testat med allt bland annat att börja med <BODY BACKGROUND....> sen avsluta längst ner på scriptet. Tack för hjälp på förväg!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Näää , har inte tänkte så mycket . Fick läxan igår .. Men tack iaf för länken !

 

Du fick läxan igår och du publicerade din fråga igår 15:58. Du säger att du inte "tänkt" så mycket. Du tyckte det skulle gå snabbare med andra ord om någon annan gjorde din läxa ;)

 

Du vet om att det finns en anledning att gå i skola förutom att hänga med dina polare. Gör inte som jag (och många andra) och måsta läsa upp flera år för att ha chans att få komma in på en högskola/universitet.

 

Ursäkta moralpredikningen ;) Men jag önskar at någon hade moralpredikningar med mig då jag gick i skolan och att jag hade lyssnat. Det hade besparat mig hundratusentals kronor och år av onödigt studerande.

 

//MVH Mindsleep

 

I am who i am, you are who you are, i respect that

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...