Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Windows Brandväggen - AAAAAAAAH!hHH!!


Probwwin

Rekommendera Poster

Okay, felet är enkelt:

Jag försöker ladda ner Antivirus från F-Secure (30 Dagars Trial). Men TROTS att jag har Windows Brandväggen avstängd så står det HELA TIDEN att "Den här filen blockerades eftersom den inte har en giltig digital signatur som anger vem som utfärdat den!"... Bredvid Microsoft Brandväggens symbol...

 

KAN MAN Avinstallera Windows Brandväggen eller nåt sånt, för om jag inte får ett AntiVirus snart så blir jag pissed off >.<

 

Kom inte med dumma kommentarer som "men köp det då", för jag har inte råd. Gå inte på min profil-ålder... jag är liksom bara 13 >>.<<

Plllleeease hjälp mig så fort som möjligt innan viruset tar mig!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nog inte i alla fall brandväggen som klagar på signaturen, där är nog något annat även om ikonen nu skulle vara en mur.

 

Nej, man kan inte avinstallera XPs brandvägg.

 

Men om du inte vill betala för ett antivirusprogram så blir det ju väldigt jobbigt att hålla på och byta antivirusprogram varje månad så då är det väl enklare att installera ett av de gratis antiviruprogram som finns, t ex Avast.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm...

Ringde precis support på Packard Bell... De hade ingen susning... Grrr Microsoft hänvisade mig till säljaren... GRRR!!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...