Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

MSN skickar länkar??


stina53

Rekommendera Poster

Hej!

Jag är ny här på forumet. Fick tips om det idag. Jag har problem med mitt MSN. Det skickar länkar till de som jag har på MSN. Då och då kommer det upp en ruta nertill på skärmen att jag har loggat in från en annan dator vilket jag inte gjort. Då stängs MSN ner och om jag förstått rätt så är det då som länkarna skickas.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du skrivit in dina inloggningsuppgifter inkl. lösenord på någon webbsida, t ex för att kunna se vilka som har blockat dig på MSN?

I så fall är det de som står bakom den webbservern som nu loggar in på ditt MSN-konto. Åtgärden är att byta lösenord.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Tack för svar. Nej det har jag aldrig gjort. Kan jag byta lösenord på MSN, kan det hjälpa kanske?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börja med att byta lösenord och sedan får du kolla om det skickas länkar och om rutan med att du loggar in någon annanstans kommer igen. I så fall så får vi gå igenom datorn mer.

 

Se till att byta till ett säkert lösenord, inte något namn, inte något vanligt som 12345, inte något som består av 1-3 ord som går att slå upp i ett lexikon/uppslagsbok.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är så dålig på detta, har försökt leta på MSN var/hur jag kan byta lösenord men hittar det inte.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...