Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Samsung CLP-300N


Fiolen

Rekommendera Poster

Hej!

Jag köpte en ny Samsung CLP-300N laserfärgskrivare och använder Vista Home Premium. Det fungerar för det mesta bra - men om jag försöker skriva ut från vissa hemsidor lägger sig utskrifterna i kö - omöjliga att ta bort. Ingenting händer. Om jag då stänger av dator och skrivare och startar om kommer utskrifterna snällt utan några knapptryckningar.

Jag har enligt Samsungs hemsida den senaste drivrutinen 3.03.

Kan man göra något? eller ska det vara så här?

Funderingar från Fiolen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en likadan skrivare på jobbet, dock ej Vista.

Kan du ge förslag på en sida som det krånglar att skriva ut från?

 

 

[inlägget ändrat 2008-08-06 13:28:03 av Mikael63]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja

 

Dåså, och jag kör Vista också, så vi kan väl nästan konstatera att det är nåt knas hos trådskaparen. Och vad skulle det annars vara, det kan ju knappast vara fel på skrivare, utan möjligen då på drivrutinen, fast det är ju långsökt det med....och då slog det mig. Jag kollade min drivrutin och den är snäppet nyare, 3.04.25:01 står det när jag kollar. Så han/hon har inte den nyaste.

 

Vi får väl se om TS läser den här tråden igen, det var ju ett tag sen första inlägget skapades.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det var ju bra att du hade Vista också, det hade inte jag.

 

Ja, vad kan vara kvar.. hur har du anslutit? Via nätverket eller via USB (för visst fanns det väl även en USB-port)?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla som försöker hjälpa mig. Skrivaren är klar för nätverk men jag använder just nu kabel. Min drivrutin har nummer 3.03. När jag går till Samsungs hemsida hittar jag bara denna. Undrar var PeterLan har fått tag på 3.04.25:01. ? Funderar Fiolen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...