comeque Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Vad beror det på om min DVD-brännare helt plötsligt knappt bränner 2x-hastigheten? Har luskat lite på nätet och antar att det har med DMA att göra. Det fungerar som det ska precis när jag har färdigställt en systemåterställning("destruktiv" i XP). Alltså kan det inte vara fel på DVD-brännaren i sig eller...? /Glad i hågen kilar vidare! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Eklinder Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Kolla vad det står för DMA för din DVD. MS beskriver hur du gör: http://www.microsoft.com/whdc/device/storage/IDE-DMA.mspx Är så långsamt för alla skivor du spelar/bränner? Vad har skivorna för hastighetsstöd? Har det någon betydelse för vad du bränner? --- C:\Eforum\Stefan Eklinder>| "Man kan inte kämpa ihjäl en skugga, den dödar man med ljus." - Sigfrid Siwertz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
comeque Posted July 30, 2008 Author Share Posted July 30, 2008 Ja den bränner långsamt vad jag än bränner. Men jag ska kolla vad MS säger. Tack för tipset:)! /Glad i hågen kilar vidare! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.