Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

TV-ut alternativ?


Gibbah

Rekommendera Poster

Jag har ett Crative GeForce Annihilator DDR, vilket jag är mycket nöjd med förutom att det inte finns någon tv-ut. Jag vill alltså behålla mitt grafik-kort men finns det något annat sätt man kan få tv-ut på?

Har ni något tips om hur jag kan fixa tv-ut på ett billigt och bra sätt utan att behöva köpa nytt grafik-kort? Finns det någon omvandlare som man kan sätta in i skärm-porten eller något?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm, lite dyrt kanske, men tack för ditt svar. Det kanske finns billigare varianter på en sådan adapter. Det får jag kolla upp.

 

Tack..

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ska du ha tv-utgången till? Smartast är att dedicera sig för ex. DVD å därmed skaffa ett DVD-kort med tv-ut...

 

Annars tror jag att ovan nämnda prisnivå är rätt normal.

 

/Weyland

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag vill kunna spela och se divX-filmer också. Annars hade ju ett mpeg-kort gjort susen, men som jag har förstått funkar mpeg-kortet bara till just dvd och inget annat. Eller?

 

Tack för ditt svar.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, tack för alla svar.

Nu undrar jag om man kan på något sätt använda två grafik-kort sammtidigt. Jag har hittat en massa billiga begagnade grafikkort med tv-ut, så kan man kombinera det med mitt nuvarande grafikkort på något sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fördelen med en tv adapter skulle ju vara att man kan ha den till varje nytt grafikkort man köper,om man nu köper ett utan tv utgång.Nu undrar jag om någon har testatt en sådan och är det någott att ha eller är det en hobexprodukt?

 

 

[inlägget ändrat 2000-11-24 01:47:21 av hubert]

[inlägget ändrat 2000-11-24 01:50:25 av hubert]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...