Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Presentationsteknik - tips på övningar?


AnnaK

Rekommendera Poster

Hej,

 

Kreativiteten brukar flöda här så jag hoppas ni har möjlighet att hjälpa mig. Jag ska hålla i en kurs i presentationsteknik för ungdomar mellan 20-25 år. Jag brukar hålla kurser men vill gärna få ytterligare idéer! Har ni några tips på roliga praktiska övningar och förslag på ämnen de kan utföra. Om någon kan tipsa om någon site där det finns info är det oxå toppen!

 

Tack på förhand!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag antar att det är det mer muntliga och det där hur man aggerar framför en publik du ska framföra.... Men För den åldersgruppen kan det vara kul att visa presentationsTEKNIK, hur man enkelt kopplar en Bluetoothdongel i datorn och vips så kan man styra en Powerpointpresentation eller nått annat via mobiltelefonen, funkar bäst med Sonyericsson men även med Nokia! Kul att latcha ...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag antar att det är det mer muntliga och det där hur man aggerar framför en publik du ska framföra.... Men För den åldersgruppen kan det vara kul att visa presentationsTEKNIK, hur man enkelt kopplar en Bluetoothdongel i datorn och vips så kan man styra en Powerpointpresentation eller nått annat via mobiltelefonen, funkar bäst med Sonyericsson men även med Nokia! Kul att latcha ...

 

:) Hahahah så bra skrivet! Tänkte inte ens på ordvalet, men ja *fniss* det är muntlig framställan jag ska hålla. *Skrattar* och undrar vad menas med "för den åldersgruppen" är de då i din mening unga eller gamla? Ha ha ha. Om man skulle visa presentationsTEKNIK, hur man enkelt kopplar en Bluetoothdongel i datorn osv skulle de då tycka att det är över- eller underkurs. :-)

 

Men nu kommer vi ifrån ämnet. Kursen är i muntlig framställan som sagt och den är snart... Imorgon. Någon som har skojiga förlag på övningar och ämnen?

 

Tack på förhand!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...