Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem att synca TYNT II


Jurgonh

Rekommendera Poster

Hade förut en HTC TYTN men hade stora problem att synca den mot min dåvarande dator.

 

köpte därför en TYTN II och har även en ny dator men det är fortfarande problem??

 

När jag kopplar in usb-sladden så händer ingenting, och när jag öppnar center för windows mobile-enheter så står det att min pda inte är ansluten.

 

Första veckan fungerade det utan större problem, men nu blir det såhär jämt.. det kanske fungerar var 20:e gång.. om jag kopplar in handdatorn, trycker på reset så att den startar om medans den är ikopplad så kan jag ha tur att det känner av den när det slagits på igen.. men baraom jag har riktigt tur...

 

Detta är väldigt störande och det har alltså varit såhär både på min TYTN och TYTN II.. på bägge mina datorer....

 

Nån som har nån lösning på detta?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en HTC 3600 och hade samma problem tidigare. Jag antar att det är Vista du kör eftersom du nämner center för windows mobile.

Jag blev tillslut så irriterad att jag installerade XP igen, för där fungerade synkningen perfekt. Nu när SP1 kom till Vista så gjorde jag ett försök igen, och nu har jag faktiskt inte haft några problem alls, förutom när jag installerade VirtualBox och dess usb-driver sabbade alltihop igen. Då hittades inte telefonen och det gick inte att synka. En avinstallation av VirtualBox fixade det, så nu funkar allt igen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...