Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Tom_the_Viking

Köpa eller bygga ny/uppgradera dator (Age of Conan)

Rekommendera Poster

Hej jag har tänkt skaffa mig en vassare burk nu när jag ska börja spela nya MMORPG spelet Age of Conan. Webhallens rekomendations krav är följande

Rekommenderat:

Win XP/Vista • Intel Core 2 Duo 2,4 GHz • 2GB RAM • Geforce 7950 GX2 • 25GB HD • 4X CD-Rom • 56K Modem.

Efter som jag är osäker på vad jag får för olika priser så skulle jag gjärna höra vad man ska behöva lägga till/dra ifrån för att uppnå så jag kan spela spelet med en del lag med lite lag och med inget lag / högsta upplösning - lägst upplösning.

Efter som jag redan har en dator undrar jag då också om jag kan ha användning utav något av det jag redan har i datorn för att kunna få ut maximalt med grejer för pengarna, eller om det bara är att köpa helt ny (onödigt att slänga/låta stå om man lika gärna kan använda det).

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/se/sv/ho/WF10a/37571-37773-39959-39959-39959-12149208.html

det där är min dator kunde tyvärr inte hitta någon bättre sida där det står mer om datorns delar :( Jag har inte bytt något heller.

Så lägg gjärna upp olika svar på priser för datorn till mitt syfte och modeller / delar (om de skulle blivit billigare att bygga).

Om nått är oklart skriv gjärna så rättar ja till de :) MVH Tom

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...