Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

ang DV-Band

gangster

Rekommendera Poster

jag köpte en digital dv-videokamera för en tid sedan, när jag pluggar in firewiren så hittas den inte av datorn, firewire kortet hittas och installeras utan problem så det är inte det som är fel, men min fråga är om det finns något annat sätt att få in dv-bandet i datorn förutom att köpa en ny videokamera, typ genom någon slags dv-bandspelare eller så...ja jag vet inte, vet du?

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du skrevdet , men det är så att det är inte alltid Windows hittar/ska hitta kameran. Min dator har aldrig hittat min kamera, men den fungerar ändå utmärkt i Premiere. Använder jag däremot USB (varför man nu vill det?) så hittar Windows den på en gång.

Länk till inlägg

ja, jag har provat att ha kameran i alla lägen, jag har provat att fånga video utan att kameran hittas men då står det något "finns ingen fångsenhet" eller liknande, tyvärr har jag inget USB uttag på kameran annars hade det kunnat vara ett alternativ.

Jag har en JVC GR-D320...ingen bra kamera men men :-)

Länk till inlägg

ja det tror jag väll, inga konflikter i enhetshanteraren iaf...kortet är helt nytt, köpte nytt för att jag trodde att mitt gamla var trasigt

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...