Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

USCH för sång och dans program.


mindsleep

Rekommendera Poster

Så var det dags för TV att ännu en gång göra pengar på Sveriges sång och dans trend...Det där skit programmet med körer i TV4.

 

Har suttit och sett 20 minuter och orkar bara inte mera. Det är som Let´s Dance och annat skräp som är så inne nu. Receptet är enkelt. En massa kändisar och antingen sång eller dans. För mig är det fullständigt obegripligt att det där programmet med Peter Settman i SVT (vad det nu heter) är så populärt....va fasen! Hur e det möjligt?

 

Det är så man blir trött. Finns det verkligen inget annat att visa? Typ en bra film...eller kanske en dokumentär. Eller nått annat underhållningsprogram...typ sporttävlingar och grejer.

 

Skivbranchen ser ut att ha löst "Nedladdningsproblemet"...låt alla artister vara med i TV istället och göra bort sig. Så kan de ju tjäna pengar på i framtiden. Tyvärr är det också TV då det är som absolut sämst.

 

Inte nog med all skit som går på TV....mina grannar har upptäckt "Let´s sing" eller vad det heter till Playstation....ack ack...mina öron....mina öron BLÖDER!

 

Oj, jag låter som en 70-årig gnäll gubbe. Men det skiter jag i. Jag är så obota less på alla dessa sjung och dans program...en av de absolut sämsta trender som fullständigt våldtagit sverige.

 

Nä, nu är det faán dags för en "reality check" för mina grannar. Dags att gå över och informera om att hur mycket dom än ylar kommer dom inte låta som "Brittney Spears" eller "Justin Timberlake".

 

//MVH Mindsleep

 

I am who i am, you are who you are, i respect that

 

[inlägget ändrat 2008-03-29 21:34:17 av mindsleep]

[inlägget ändrat 2008-03-29 21:34:40 av mindsleep]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jådå håller med lite, jag är inte hellar så förstjust i det men eftersom att ganska många tittar på sådant så kommer tv bolagen nog fortsätta visa sådant, dem vill ju har så många tittare som möjligt.

 

visst finns det annat att visa men skulle tv bolagen få mera tittare då? det är trots allt det allt gandlar om, PENGAR i massor.

 

Inte nog med all skit som går på TV....mina grannar har upptäckt "Let´s sing" eller vad det heter till Playstation....
singstar heter det, köp ett par hörlurar och lägg i deras brevlådan/brevinkast så kanske dem fattar vinken...eller så spelar du in dem och bränner ut på en cd och ger dem,

så dem förstår att det finns andra som inte känner för att lyssna på dem.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

singstar heter det, köp ett par hörlurar och lägg i deras brevlådan/brevinkast så kanske dem fattar vinken

 

haha...ja. Ja det är märkligt att folk får för sig att de sjunger bra. Men man hör ju inte sin egen röst som den verkligen låter. I deras öron låter de som "Elvis", i mina öron som hemmas hos Göran Persson en midsommar med snappsvisor. :)

 

Får nog snart investera i ett par rejäla öronproppar.

 

//MVH Mindsleep

 

I am who i am, you are who you are, i respect that

 

[inlägget ändrat 2008-03-29 21:56:17 av mindsleep]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får göra som jag, jag tittar bara på Discovery Channel, Discovery Sience och TV4 Guld.

 

Inga sång och musikprogram där inte. Det märmaste de kommit är när de visade hur man tillverkade trummor i "Så funkar det"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...