Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mitt PSP funkar inte.. HJÄLP!


BabyFeet

Rekommendera Poster

Idag när jag skulle uppdatera min PSP så la jag den på mitt rum under tiden jag installerade 3.93 uppdateringen. Under tiden som jag inte va på mitt rum så gick min 4-åriga lillebror in och lekte med mitt PSP.

När jag kom in igen så hade han plockat ut batteriet under tiden som den uppdaterade och nu kan jag inte starta det igen. Jag trycker på ON och skärmen blir svart och efter 20 sekunder så stängs den av igen.

SNÄLLA! FINNS DET NÅGON SOM KAN HJÄLPA MIG?

 

[inlägget ändrat 2008-03-21 19:13:45 av billyberg]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjeena

 

 

 

jag vet inte hur ett PSP ser ut med om du testar med att hålla in ON knappen och sedan trycker du i batteriet samtidigt, testa med det och skriv hur det gick

 

 

 

// är det något du vill fråga eller veta så finns jag på

MSN: felix.toftler95@hotmail.com

mail: fille777@gmail.com

ICQ: 418-484-09

och på det här underbara forum!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det händer ingenting. Inte ens Powerlampan lyser grönt som den gör om man har batteriet i från början.

PSP ser bra ut. Inga skador.

Några fler tips?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjeena

 

 

 

du har kanske inte lust att lämna in den till någon affär som säljer PSP så får dem kolla på den, det är det enda setet jag kommer på

 

 

 

 

// är det något du vill fråga eller veta så finns jag på

MSN: felix.toftler95@hotmail.com

mail: fille777@gmail.com

ICQ: 418-484-09

och på det här underbara forum!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjeena

 

 

 

 

nej jag tänkte närmare på att dem har förmodligen kablar till att formatera om ett PSP och lägga in ny programvara

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

du kan testa att pluga in synk kabeln i dator när den är på men ha inte bateriet i början sen om den inte händer nåt så kan du stopa i batteriet då och kolla om någon ting händer

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...