Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Trahl

Spara kontakters bilder i MSN Messenger

Rekommendera Poster

Hej!

Jag har MSN Messenger på W2K, och nu undrar jag: hur gör jag för att kunna spara mina kontakters presentationsbilder?

Förlåt om det redan nämnts på forumet, men jag hittar inte svaret.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

har också försökt mig på d, men mig veterligen går inte det, finns dock vissa program som sparar bilden lika liten som den presenteras, tror inte d går att få tag på originalbilden till personens presentationsbild.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

En kompis skickade min originalbild över msn en gång som han hade sparat ner, så jag utgår från att det går. Men han använder Linux, så kanske förutsättningarna är annorlunda, om Messenger är noga med att hålla användaren borta från bilderna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

tjeena

jag vet ett enkelt sett för att få bilden. du kan ta en screen shot och spara den med hjälp av paint inte ett enda program behövs. sedan får du klippa ut den. det kan jag hjälpa dig med också

//Fille Den lilla Killen du vet

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Den metoden har jag vetat om längre än MSN Messenger existerat. Nej, det jag ville var att få tag på originalbilden. Men det spelar ingen roll nu. Jag har inte MSN Messenger längre.

Å andra sidan, jag kanske skaffar det igen. Så om någon vet är det inte bortkastad information.

[inlägget ändrat 2008-09-11 00:43:15 av Trahl]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...