Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Eforum-önskningar


Cecilia

Rekommendera Poster

Stefan Eklinder

 

Jag har 19" TFT med max upplösningen 1280 x 1024.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Man kan inte kämpa ihjäl en skugga, den dödar man med ljus."

 

- Sigfrid Siwertz.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 80
  • Skapad
  • Senaste svar

1400x1050 på laptopen, 1920x1200 på stationära. Men jag vill ändå inte ha ett bredare e-forum fönster. Om möjligt skulle jag tillochmed vilja ha möjligheten att dölja vänstermarginalen så det blir ännu mindre. Sitter jag och slöar framför e-forum på en lördag som idag så vill jag ha spelaren med någon film bredvid utan att behöva överlappa fönstren. Eller så vill jag kunna ha två webbläsare öppna bredvid varandra osv.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tanken var inte att vi skulle posta skärmupplösningar utan kanske snarare att Cecilia nu, i sin nya roll, kanske kan glutta på statistiken som IDG nog sparar någonstans.

 

För att vara lättläst så bör inte en rad med text vara så mycket längre än raderna i Eforum, sedan börjar det bli svårt för ögat att hitta rätt vid radbyte.

Sant, men lite bredare kunde det nog vara utan problem.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resultat av diskussionen i den här tråden kan läsas och diskuteras vidare i //eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=1033724

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cecilia: Jag vet att man ogärna låser trådar, men för att det inte ska bli för rörigt så föreslår jag iallafall att den här tråden ses som steg ett i "kravspecifikationsprocessen" och låses. Härifrån får din nya tråd ta över som steg 2. Eventuella nya idéer kan ju läggas in där.

 

Mest för din egen skull som skall reda ut alla inlägg.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...