Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

setup.exe har slutat fungera


svehwa

Rekommendera Poster

Har problem att installera mitt uppgraderade USB-modem. För att kunna installera ny version av mobile connect så måste jag först avinstallera den gamla version men det går inte. Det kommer upp felmeddelande om att "setup.exe har slutat fungera". Hur kommer jag förbi detta. Har försökt få hjälp av två 3-butiker då jag trodde felet låg i modemet men de påstår att det är en fil i datorn saknas. HJÄLP.

Jag är nu alltså uppkopplad via "vanligt" bredband det fungerar.

Har för mig att det finns program för att ta bort misslyckad bottagning av

program?

[inlägget ändrat 2008-02-17 19:01:14 av svehwa]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det vore trevligt om du skrev lösningen för dem som får samma problem i framtiden.

Visst vore det det:)

 

Skall vi gissa på att TS ominstallerade den ursprungliga version av mobile connect och sedan avinstalllerade den.

 

-nisse

It is impossible to travel faster than the speed of light, and certainly not desirable, as one´s hat keeps blowing off.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Om det hade varit så enkelt att ominstallera Mobile Connect! Nej som jag skrev så saknades ju setup.exe.

Lösningen fick bli ominstallation av Windows vista. Då fungerade det sedan.

PS. Vad står förkortningen TS för NWM?

 

[inlägget ändrat 2008-03-10 08:27:31 av svehwa]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TS = TrådSkaparen

-nisse

It is impossible to travel faster than the speed of light, and certainly not desirable, as one´s hat keeps blowing off.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon
TS = TrådSkaparen

Den har jag aldrig sett förr. Trodde OP (original poster/originalpostaren) var den vedertagna förkortningen på internet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...