Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vilka drivrutiner?


linalus

Rekommendera Poster

jag har formaterat om datorn två gånger och efter första gången försvann ljudet. Sen fick jag en ipod men det funkar att synkronisera ändå och ljuden på ipoden va som det skulle. Men den efter andra gången jag formatera datorn så funkar det inte att synkronisera längre. Det står att det är nått fel ed ljudet och att det inte funkar som det ska så jag vet inte vad. Ljudet är inte hela världen men jag vill kunna föra över musik från datan till ipoden i alla fall.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du installerat alla drivrutiner efter nyinstallation av XP (jag tar för givet att du har XP)?

 

I Enhetshanteraren ska det inte finnas några gula frågetecken eller utropstecken.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oftast behöver man installera drivrutiner för moderkortets chipset, ljud, nätverkskort grafik mm.

 

Om du inte gjort detta, installera drivrutinerna i min länk ovan!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dom har kommit som ikoner på skrivbordet när jag trycker på dom kommer det upp en massa ikoner vet inte vilken jag ska använda.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Högerklicka på ZIP-filen och välj extrahera och kör guiden. Då skapas en mapp på Skrivbordet. Öppna denna mapp, ev flera inuti, och dubbelklicka på setup.exe (install.exe för ljudet).

 

Fortsätt sen med nästa ZIP-fil på samma sätt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...