Betterlead Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Nästan varje kväll när jag stänger avhustruns dator dyker det upp ett fönster med ett meddelande innehållandes TRD ww: osv... Avsluta programmet... någonting. Datorn väntar på att jag ska avsluta tjafset, annars händer inget. Jag minns svagt detta problem från "förr i tiden". Något med accelererande av något..? Har ni tips om hur jag ska få slut på detta? [inlägget ändrat 2008-02-11 22:56:38 av Betterlead] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laso Posted February 12, 2008 Share Posted February 12, 2008 Har du möjlighet at få en skärmdump på detta fönster? // Gästen Sopa alltid rent framför egen dörr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Betterlead Posted February 12, 2008 Author Share Posted February 12, 2008 Tar en dump ikväll. Jag har provat starta och stänga av utan att få fram felet/fönstret, men jag tar en skärmdump ikväll. Hustrun kör tydligen något jag inte känner till. Inte heller hon ;-) Tack för omtanken. Jag återkommer alltså. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Betterlead Posted February 15, 2008 Author Share Posted February 15, 2008 Tyvärr går det inte att ta en skärmdump - får svaret att windows håller på att stängas av. Men det står bl a så här i fönstret som dyker upp: AVSLUTA PROGRAM - trD ww:C:\Program\Alwils_1... Alwil är ju Avast. Kan det vara något med Avastinställningarna? Jag har letat men finner inget konstigt bland inställningarna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted February 15, 2008 Share Posted February 15, 2008 Pröva med att ominstallera Avast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.