Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Window Media Player 11, problem, irritation.


WilX

Rekommendera Poster

Det är nu såhär att jag har försökt att lyckas med detta precis hur länge som helst, men det känns inte som att jag kommer någon vart, det känns som om jag har kollat alla menyer överallt och läst alla trådar som finns.

 

Men, det är såhär:

 

Jag slår på wmp, ägnar en timme åt att lägga till den musik jag vill lyssna på och tänker "gud så skönt att jag är klar" och rätt vad det är så har jag gjort något och måste starta om datorn, men inte tänker jag på att spelningslistan då försvinner, så, det jag nu vill, är att spelningslistan sparas temporärt, tills man ändrar den, jag vet att det går, för andra har på det sättet, men vet inte hur de har fått det så, och jag har haft likadant i winamp förut.

 

tack på förhand!

 

/WilX

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försökte med lyckades antagligen inte att beskriva det jag eftersträvar, jag vill ha en spelningslista som sparas automatiskt, utan att jag ska behöva spara den.

 

(Sen har jag inte någon spara spelningslista längst ner i högra hörnet, har den däremot ovanför spelningslistan, i rullistan med "uppspelningar"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bocka i:

 

Tools > Options > Privacy > History: Save file and URL history in the Player

 

Min engelska version har både Save Playlist i menyn och längst ner. Kanske annorlunda i den svenska.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, jo det är mycket möjligt att det är annorlunda beroende på språkversion, nu råkar det vara så att jag har det valet ikryssat redan, tänkte att "självklart är så!" men kikade nyss och ja, kryssat, men fungerar inte ändå :tack för den snabba hjälpen!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...