Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Windows Messenger


zalbin

Rekommendera Poster

Tjenare. Min messenger har slutat att fungera. den funkar på andras datorer men inte på min dator när jag ska logga in så kommer "felsök" upp och om jag klickar där hittar den inga fel. Så jag avinstallerade messenger och installerade om det, men det blir samma. Windows live går inte att installera heller. jag har provat alla versioner men inget funkar... jag kan inte ens gå in via webbmessenger. Ingenting går!.

så jag tänkte att det kanske e fler som har hafft samma problem som vet hur man ska lösa det eller om det finns någon som kan hjälpa mig... jag tror att det kan vara några dll filer som saknas eller något liknande...

Snälla hjälp / Albin

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Min messenger har slutat att fungera. den funkar på andras datorer men inte på min dator när jag ska logga in så kommer "felsök" upp och om jag klickar där hittar den inga fel. Så jag avinstallerade messenger och installerade om det, men det blir samma. Windows live går inte att installera heller. jag har provat alla versioner men inget funkar...

 

Om du plockar bort mappen MSN Messenger under Program i Utforskaren efter att du avinstallerat MSN Messenger.

 

Sedan rensar du med CCleaner, som du kan hitta här:

 

http://www.ccleaner.com/

 

Prova att installera det igen!

 

Fungerar det då?

 

Webbmessenger att inte det fungerar kan bero på att IE kanske blockerar popuprutan som ska dyka upp efter att du loggat in där.

 

Det har du kanske redan kollat?

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Om allt verkar gå bra, måste du ha missat något."

 

- Steven Wright

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...