Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

datorn hittar inte nya mp4-spelaren!


cilla_w

Rekommendera Poster

Fick just hem en ny mp4-spelare, men har naturligtvis redan lyckats tappa bort den lilla trevliga CDn som följde med (slarvmajja!). Jag hoppades att det skulle gå bra ändå eftersom datorn oftast brukar kunna hitta USB-anslutna grejer ändå, men inte den här gången. Kikar i den här datorn, men den hittar ingen mp4-spelare. Det är f. ö en Nordic, design by Lars Jensen, det är allt jag vet om den...Nån som vet om det finns nån lösning?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt beteckning på mp4-spelaren skulle underlätta googlande efter drivrutiner men vet du inte så vet jag inte. Jag har letat men nä...

 

Bosse

 

[inlägget ändrat 2008-01-19 21:34:59 av Bosse-i-skogen]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag har också letat som en tok men inte hittat nåt. Mp4-spelaren var en premie från Illustrerad vetenskap, tyvärr så fanns det inte mycket information med om den. Allt jag kan se är att det står NORDIC design by Lars Jensen på den...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har svaret jag fick iaf när jag gjorde det, att på okända saker som nordics mp4,or osv har en tendens att inte fungera och om inte så bra på datorer som har haft många program på datan eller virus men oftast så går det bra men gör det inte så är enda lösningen har haft många program att formatera om gjorde jag gick efter, fast nu har jag virus upp till hakan och kan inte fixa det iom jag inte har råd att köpa spyware doctor" :/ aja iaf så det ä renda lösningen hitta firmware ute är jävligt svårt iom dem är bara gjorda för 95, 98 xp letar själv upp Så det är lönlöst att leta efter.. bara så du vet :)

 

ps: dem har ny mp4,a nu jag skickade med efter såna fick hem 5 st tänkte ge till min systers döttrar min mossa, min tjej och till mig själv men ljudet sög på dem och lurarna var isönder dem flesta plus minnet är bara på 256mb men så idag fick jag hem nya tänkte "vafan" var med mp4,or fast nyare modell dubbelt så tjocka men meny var annorlunda samt ljudet SKITBRAA soom vanliga kvalitets mp3,or och där var två uttag för hörlurar 3.5 mm inte 2.5 som p den första och så hade den 1 gb miinne samt högtalare:P så man kan spela högt och var bra ljud för samma pris fick hem 3 idag:P ohh ja dem hade bättre abtteri tid nån tim skickar in bilder

 

 

 

 

Jag blir Pappa den 4,e Mars :D

 

[bild bifogad 2008-01-24 12:27:28 av NewDaddy]

[bild bifogad 2008-01-24 12:29:30 av NewDaddy]

[bild bifogad 2008-01-24 12:29:59 av NewDaddy]

1023741_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fast nu har jag virus upp till hakan och kan inte fixa det iom jag inte har råd att köpa spyware doctor
Nog kan man bli av med virus utan att använda program man behöver betala för.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har svaret jag fick iaf när jag gjorde det, att på okända saker som nordics mp4,or osv har en tendens att inte fungera och om inte så bra på datorer som har haft många program på datan eller virus men oftast så går det bra men gör det inte så är enda lösningen har haft många program att formatera om gjorde jag gick efter, fast nu har jag virus upp till hakan och kan inte fixa det iom jag inte har råd att köpa spyware doctor" :/ aja iaf så det ä renda lösningen hitta firmware ute är jävligt svårt iom dem är bara gjorda för 95, 98 xp letar själv upp Så det är lönlöst att leta efter.. bara så du vet :)

 

cilla_w vill bara ha drivrutiner till sin mp4-spelare. Formatera datorn hjälper inte i detta fallet. Men i ditt fall så kanske en formatering skulle vara på sin plats för att få ner nivån av virus.

 

Gratulerar till ditt kommande faderskap!

 

Bosse

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack :) Jo jag förstår vad du menade men när jag fick dem andra mp4,orna så fungerade datorn perfekt men han kan prlva en sak till då s om blir samma sak ungefär är att ta windows skivan om han har installera om utan att formatera så bara windows installeras om då försvinner inget utom det på mina bilder ,ev inställningar på internet annars kan han nog glöma det iom drivrutinerna lösa är bara till för äldre modeller, och jag har precis installera om men blev hackad så jag fick köpa windows home OEM så vågar inte och orkar inte formatera om igen när jag personiliserat datorn om man kan kalla det för det:P men behöver spyware doctor som verkar bra men har inte nyckel eller någon aktivera shit för det, och känner ingen som är bra nog på sånt :/ just det programet som är svårt att få tag i , om ni inte vet något bättre..

 

 

 

 

 

 

 

Jag blir Pappa den 4,e Mars :D

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du vill ha hjälp med att få bort virus och liknande från din dator så starta upp en ny tråd i Virus-forumet genom att trycka på Skriv inlägg i vänsterkolumnen. Det är väl inte så lämpligt att behandla den frågan i Mp3-spelare.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, nåt virus har jag inte på datorn, men det kan ju erkännas att den inte är purung, men den brukar inte ha problem ändå. Men det kanske löser sig ändå, det verkar som om jag kan ha fått tag i rätt drivrutiner nu så jag kanske ska kunna få igång den, men tack för hjälpen ändå! (Förrresten Cecilia, du kanske skulle läsa hela tråden innan du skriver nästa gång)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Hej!

Har en liknande som jag aldrig använt och blivit av med manualen.

Vilken är av-på knappen?

(sitter två skjutknappar på sida och top).

(Ingen respons - batteri knäckt?)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Besvara med en bild på mp4,an tror jag har en sådan också, sås ka jag se om jag kan lösa problemet utifrån det och möjligtvis lite mer info ifrån dig. MVH

 

 

Jag är NewDaddy och Pappa :D

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Ja, men var inte det,kunde varit något man hade kunnat löst sjä'lv utan formatera men det beror på alla datorer, verkar osm dem nonames är känsliga mot förändringar i datorn, men senkan det också vara kabeln beror på men inte i mitt fall, men nu har jag inte den mp4 kvrar, Så tycker tråden ska bli stängd här, skylle någon komma på en bra orsak för andra osm har den så skriv men annars har vi nock här..mvh

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...