Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Behöver hjälp med min HJT-logg


Lars_Ohman

Rekommendera Poster

  • Svars 101
  • Skapad
  • Senaste svar

Jag måste nog lita på dig.

Jo, jag förstår att den måste ut på nätet. Har väl inget att förlora. Måste göra 1 till säkerhetskopia först. Vänta, min ängel!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är verkligen ett "pro":-)

Tror inte att det är så många som vet vad "rootchkt" och "rootkit" egentligen innebär. Skulle va kul att snacka mer privat med dig Cecilia? Men det är jag nog inte ensam om att tycka :-)?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den himla filken vägrar att visa sig i felsäkert läge med DOS "kommandotolken"

Har du försökt med

dir /a:h

dir /a:s

visar dolda filer resp. systemfiler

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ganska jobbigt med en ominstallation?

Själva formateringen och installationen av Windows är väl inte så besvärlig, det jobbiga är väl att installera alla program efteråt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gott Nytt År!

Vet inte hur mycket jag sitter vid datorn i morgon, det är en del att göra innan jag åker iväg söndag fm.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart firar du det nya året? Låter lite privat, men jag hoppas du inte tar illa upp? Jag beundrar verkligen ditt data-kunnande. Du är toppen Cecilia!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska till Gävle.

 

Tack för alla fina ord! :)

 

Jag har hållit på med datorer i en eller annan form under alla år jag jobbat, vilket har blivit många vid det här laget.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte så långt till staden jag bor i, Bollnäs (10 mil) . Du är fantastisk. Hoppas du snart är tillbaka? Måste göra om allting och kolla hårddisken.

Blue screen och

KERNEL_DATA_INPAGE_ERRROR ser inte alls bra ut :-(

 

Och Scsiport.sys Address BA6FB2A0 base at BA6F3000, Datestamp 41107B4B betyder nog att det är nåt med hårddisken?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...