Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Medarbetare sökes


Miljarder

Rekommendera Poster

Tjena,

 

Jag söker någon som är ruskigt duktig på webbdesign som är villig att samarbeta och dela upp jobben!? Helst bör denna ha ett eget företag.

 

Ha det bra och hör av er snarast!

 

//Tomas

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena..

 

Jag har en massa webbjobb som jag inte hinner med och jag är inte så bra på webbdesign så det tar en jäkla tid att göra de och jag blir inte nöjd med det jag gör heller.

 

Bättre att jag är ute och säljer och programmerar om någon annan fixar designen. Betalningen får man dela upp på nåt bra sätt.

 

//Tomas

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan,

 

Hade tänkt enbart design till att börja med men självklart är det bra om ASP, SQL, javascript, css osv - kunskaper finns. Fungerar samarbetet bra så finns det många möjligheter..

 

Jag är kräsen på designen och jag vill leverera enbart det bästa - är du ruskigt duktig?

 

Jag har mellan 15 och 20 webbsidor på kö. :(

 

//Tomas

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min starka sida är databaser och applikationslogik, men fixar även design. Dock vet jag inte vilken sorts design du är ute efter, en del är svårare en del lite enklare.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rolf Tollerud

Hej,

 

Kolla om design exemplen på min sajt håller måttet. Kommer att ladda upp en del web 2.0 design inom kort. Kan även programmering.

 

Allt är gjort i xhtml med css med ett minimum av tabeller.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer att ladda upp en del web 2.0 design

Vad menar du med "web 2.0 design"? Web 2.0 har mig veterligen inget med design att göra utan är en strategi för hur webben skall utvecklas rent service/teknik/koncept-mässigt. Du kanske syftar på CSS2?

 

EDIT: Den enda delen jag känner till i web 2.0 som uttryckligen talar om design är väl separation av innehåll och layout/design, men detta är ju knappast något nytt koncept (även om många vägrar ta till sig det)

[inlägget ändrat 2007-12-13 12:16:46 av Anjuna Moon]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han menar nog Web2.0-design som diskuteras på nätet eller som är bestämt av några få utvalda :)

http://www.ajaxflakes.com/tutorials/web-20-design-how-to/

 

Så på 90-talet hade alla likadana animerade gifar och nu på 2000-talet har vi likadana loggor ;)

 

[inlägget ändrat 2007-12-13 12:31:39 av Micke_skane]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rolf Tollerud

Vad som är Web 2.0 verkar det inte vara någon enighet om. Själv tycker jag nog att det är httpRequest ,=AJAX som är web 2.0. Men varför hänga upp sig på bagateller? Meningen var väl klar, designen är inte tillräcklig trendig, inte tillräcklig ultrahip.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...