Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Panik, full men tom MP3 Phillips?? Hjälp snarast!!!


AnnaK

Rekommendera Poster

Hej!

Ska snart iväg på en 160mil lång bilresa och vill ha musik med på min MP3. Har en ny Phillips GoGear SA60XX med 4GB minne. Har haft strul med att minnet ser mer fullt än vad det är. Nu går det inte att ladda något på den. Jag har provat att fabriksinställa och nollställa (på lilla hålet) men det fungerar inte. Det ligger en fil på som heter WMPInfo XML dokument som jag inte vet vad det är för något samt en ursprungs film Philip_snow_320x240_30fps resten är tomt men det går ändå inte att spara ner något. Är det någon som har något snabbt svar, jag ska åka senast elva! Tack på förhand!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!!

 

Åh, jag blev så hoppfull när jag läste inlägget och tänkte, kan det fungera? MEN tyvärr inte. Jag kom hem igår från bilresan och "överlevde" :-) tack vare att jag i all hast brände några cd skivor. Men den där jä-a MP3 spelaren är full. Jag kan så klart lämna in den, den är som sagt ny (köptes i sept) men det vore ju grymt om det gick att fixa själv. Any idea??

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä men så bra! Jag visste inte att man kunde formatera om! Lovely! Tack snälla! Nu fungerar det!! Så mycket bättre än att behöva lämna in! Grymt!

 

Du verkar ju haj på det här. Har du någon aning om varför det ibland lägger sig dubbla spår i wmp biblioteket av ex en ljudbok fast det inte ser ut så i mappen boken ligger?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...