Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Radera Windows Messenger? Radera "auto inlogg"?


AnnaK

Rekommendera Poster

Har Windows Live Messenger på datorn. Hittade inte det utan klickade av misstag på Windows Messinger (för det är väl olika) eller NET Passport-konto kanske det heter. Nu vill jag ta bort det sistnämnda.

 

När jag nu klickar för att öppna programmet loggas jag dessutom in automatiskt, inget lösenord krävs, det vill jag inte, jag vill inte ens att min mailadress står där utan återställa som det var. Går det och isf hur sjutton gör jag? Jag hittar inte ens hur jag ändrar automatiska inloggningen.

 

Letar och letar efter info hur jag gör. På deras hemsida står det att jag måste radera mitt hotmailkonto inklusive alla mail när jag raderar kontot vilket jag inte vill...

 

Hittade ett tidigare inlägg //eforum.idg.se/viewmsg.asp?entriesid=440386 men vet inte om jag "vågar" använda det. Raderas även hotmail då? Anders som skrev svaret kanske vet? Kan man skicka ett pm?

 

Jag blir gaaaalen på att jag inte förstår *kliar sig, nej sliter sig i håret*

 

Tack på förhand!

 

[inlägget ändrat 2007-11-22 12:57:53 av AnnaK]

 

Jamen nu tror jag att jag vet: start-kör skriv

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

 

Verkar fungera! Dock är jag alltid lite rädd när jag gör sånadär saker, jag vet ju liksom inte vad jag gör. Tänk fall det egentligen är kommandot för radera allt..... hrm.

[inlägget ändrat 2007-11-22 13:12:28 av AnnaK]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...