Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bra/Dåliga Datorbutiker på Nätet


Drodelycampo

Rekommendera Poster

Hej

Någon mer än jag som fått uppfattningen att servicen på dom olika nätbutikerna skiljer sig avsevärt.

I vissa fall får man så bra service att man nästan skäms för att man betalar så lite (komplett.se) och i andra fall blir man så förbannad att man hellre slår sönder den trasiga/felaktiga varan man fått än att ringa deras support (..............com).

 

Nån som kan tippsa om fler bra Internetbutiker på nätet med bra suport och snabba leveranser.

 

:thumbsdown::thumbsup:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

Dustin är helt suveräna både support och snabba leveranser.

 

Nu har dom SMS-notifikation, som man kan bocka för. Då får du ett SMS när ordern är framme. Nu senast skickade jag efter en ny hårddisk under söndagen. Redan på tisdagen fanns ordern för hämtning på utlämningsstället.

 

Räknade gott och väl med tre arbetsdagar, men tydligen går den tredje dagen till att skicka ut AVI:n du får hem i brevlådan. Ordern är på plats efter två.

 

Komplett.se tyckte jag om förr, men nu avskyr jag den butiken efter vad jag råkat ut för. Nog för att dom har bra priser och så, men deras personal och returhantering kan man diskutera.

 

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=800252

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Om allt verkar gå bra, måste du ha missat något."

 

- Steven Wright

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dustin, bytte efter lite mail ut grafikkortet.

Men enklast är att läsa på vad folk tycker hos CINT eller Prisjakt

http://www.cint.se

http://www.prisjakt.nu

 

har dom inte bra betyg (ligger högt) undvik

eller sök på namnet på Google

 

de riktiga bottennappen finns där men det är ju vanligt starta om med nytt namn eller samma så finns de inte hos cint eller prisjakt så är det nya stjärnor eller blivande floppar

 

har haft tur kanske men köpt en del från

www.shg.biz levererat inom ca en vecka

www.datorbutiken.com levererar snabbt det som finns på lager

dock inga reklamationer

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...