Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bränna Dvd


Arre122

Rekommendera Poster

Hej..

jag försöker bränna en dvd som jag ska kunna spela på dvdspelaren. det är en avi fil och när jag följer instruktionerna (har nero vision express 3) och väljer addera vidofil så funkar det inte. filformatet går inte in, då står det att pga patenterade licensrestriktioner är avkodning av mpeg-4 inte tillgänglig, sen står de uppdatera för att få den fulla verisonen, så jag fattar inte, trodde jag skulle knunna bränna dvd utan att behöva betala mer? om det e så att jag måste köpa uppdatering så finns de andra program jag kan använda snarast? tacksam för svar!

 

(de står att jag har nero express 6)

[inlägget ändrat 2007-11-06 22:40:38 av Arre122]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som det verkar ingår inte den funktionaliteten i den version du har, så tolkar jag det.

 

Nen Nero Vision tycker jag är bra när man ska göra en konvertering utan alltför flashiga menyer och sånt. Kanske värt ett par hundralappar?

 

Ett annat alternativ är en dvdspelare som kan spela filmerna direkt. Xvid/DivX är väldigt vanligt på dvdspelare. Då slipper man dessutom sitta och vänta på konverteringen, man får också plats med mer film på en och samma skiva.

 

[inlägget ändrat 2007-11-07 10:59:52 av lizardKng]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...