Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

InDesign CS2


stoned_free

Rekommendera Poster

Tjena,

 

vet inte om någon kan hjälpa mig med detta, men försöker här ändå.

Har InDesign cs2 i min dator men det slutade fungera härom dan. Har funkat utmärkt utan problem men nu så kan jag inte ens öppna det. Det startar upp men när det börjar läsa in plug-ins så får jag upp en ruta där det står att nåt är fel och om jag vill skicka en felrapport.

 

Någon som har råkat ut för samma sak ( I PC) och kan ge mig något tips på vad jag kan göra?

 

OERHÖRT tacksam för hjälp!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brandklipparen

Hej!

 

Börja med att avinstallera programmets alla delar och installera sedan om det. Borde rätta till ev. skadade programdelar. Kvarstår problemet även efter ominstallationen får det bli en senare fråga.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena,

 

det är fjärde gången jag installerar om det nu....

Jag har lagt in CS3 paketet i datorn (allt utom InDesign) och det funkar utmärkt. Det gjorde även mitt InDesign cs2 fram tills igår.

 

Jag har provat lägga in filerna från ett InDesign jag har på jobbet men det funkade inte heller, tänkte det kunde överlappa de filerna jag hade som kanske inte fungerade.

 

Har inte hittat något annat forum (utom adobes eget för detta, men får inget svar alls därifrån) för detta.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brandklipparen

Hej igen!

 

Vad står det i felmeddelandet som du får upp?

Vilka förändringar har du gjort på datorn/installerat ngt efter det att allt funkade?

 

Kan det vara en konflikt mellan CS3 och CS2? CS3 utan InDesign får du ju att fungera och tidigare även CS2 med InDesign om jag fattat dej rätt.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick svar från Adobes forum för detta och där sa de åt mig att ta bort eller byta namn på SING foldern.

 

Jag har inte testat detta då det var lite andra bekymmer samtidigt så valde jag att formatera om datorn. Kanske lite drastiskt men nu funkar allt - både CS3 och CS2 samtidigt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...