Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
susannesjostedt

Bra webbhotell i USA?

Rekommendera Poster

mindsleep
Ska se om jag hittar den.

Men principen är enkel:

-Backa ut ur din mapp.

-Gå in i en annan mapp (Du måste veta vad mappen heter).

-Skriv ut alla filer och mappar.

-Inkludera en fil i din fil.

-Skriv ut alla variabler.

Så var det nog jag gjorde...om jag minns rätt.

Du hade ju kunnat påtala bristen utan att lägga ut koden? Själv tycker jag om att veta om såna brister innan de utnyttjas...

Vad är det för roligt med det?

Skämt och sido...ja, visst hade jag kunna göra det. Men det är VÄLDIGT pinsamt att jag en "nobody" kan göra så på ett företag som stoltserar att de sköter hundratals servrar i en "säker" militärbunker. Men profisionella tekniker som jobbar 24/7.

Jag tyckte det vore mera lämpligt att kunderna verkligen får se HUR professionella de verkligen är.

//MVH Mindsleep

I am who i am, you are who you are, i respect that

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
lizardKng

Jag fick för mig att vi pratade om domännamn nu, sorry :) (det är de som är så dyra hos networksolutions)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
lizardKng

OK.

Jag kan ju alltid skapa två konton själv för att prova.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
webbaccess.net

Du får lov att driva ett webbhotell på en egen lina utan att ha en redunant lina...

Det finns ju alternativet att skaffa en dedikerad/colocation server så slipper du problemen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
lizardKng

Om jag ser på vårt bredband (Bredbandsbolaget) får jag visserligen ha en server uppsatt hemma men jag får inte utnyttja bredbandet för kommersiella ändamål.

Det är i alla fall inte ett dugg intressant, jag kan inte sitta vid datorn dygnet runt, året runt. Helt otänkbart!

Colocation är ju just vad jag har! Reseller account brukar innebära att fler delar samma dator, colocation att färre gör det men principen är densamma.

Dedicated är för dyrt :-(

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
global_webmaster

Jag driver ett webbhotell som heter Global Access och vi erbjuder klassisk windowsbaserad reseller hosting (inkl. SQL server 2005) i amerikanskt stuk. Vårt driftcenter finns i Umeå och är ett bra alternativ för dem som vill starta webbhotellverksamhet som återförsäljare. Se våra återförsäljningspaket på följande sida:

http://www.global-access.se/reseller-hosting.aspx

Jämför sedan det med andra svenska och amerikanska webbhotell som erbjuder reseller hosting. Man får göra en hel del efterforskning när man planerar att starta webbhotellverksamhet. Det är viktigt att supporten på det företag som du väljer kan göra specialanpassade lösningar för dig så att dina kunder blir nöjda.

Lycka till med att finna det bästa alternativet för reseller hosting!

Med vänlig hälsning,

Peter Johansson, Global Access

[inlägget ändrat 2008-06-28 21:28:25 av global_webmaster]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
lizardKng

Ahh där ser man, det existerar ändå! Jag trodde det var något som var helt bortglömt av svenska webhotell!

Paketen ser bra ut men för tillfället skulle jag nog vilja kapa storleken till hälften. Dessutom vill jag gärna ha Linuxbaserad hosting (kanske båda) men har inte bestämt mig.

Tack för svar!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...