Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

"Mina trådar" saknas vid "Sök i forumen"


Jodie

Rekommendera Poster

Om det har funnits en sådan rubrik under den tid jag har varit Eforummedlem så har jag inte lagt märke till den. Nu finns den iaf inte där för mig heller. Letar du efter någon tråd du deltar i och kommer ihåg i vilket av alla 115 forumen du skrev kan du gå till "Se listan med alla forum" i mitten av sidan och där leta upp det rätta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aj då, jag upptäckte nyss att jag hade krånglat till sökvägen. Klicka på "Forumöversikt" i vänsterspalten så kommer du till samma plats!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får nästan intrycket att du aldrig någonstans sett menuvalet "Mina trådar"?

 

Det är är en synnerligen praktisk funktion, tycker jag, för att påminna sig vilka trådar man har på gång. Eller om man tycker sig minnas att man själv fått ett problemlösande svar som man vill leta reda på igen och uppmärksamma någon ny undrare på.

 

Men av någon anledning tycks menyvalet "Mina trådar" saknas vid läget "Sök i forumen". En liten bugg kanske?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"

...jag har heller inga "Mina trådar" i Sök

 

 

Kul att få det bekräftar!

 

Och händer det något anmärkningsvärt också hos dig om du klickar på "Hänt sedan sist" när du befinner dig i "Sök i forumen?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Javisst,

The page cannot be found

Har aldrig använt den länken från Sök. Undrar hur länge det varit så?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The page cannot be found

 

Ja, just så blir det för mig också!

Undrar om de här små bristerna vid läget "Sök i forumen" kan uppträda för alla inloggade, eller om fenomenen möjligen kan ha att göra med inställningar e.dyl. i resp dator?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mysteriet är löst. "Mina trådar" finns fortfarande. När jag loggade in nu klickade jag först på Sök i forumen, sen på Jag bevakar och voilà där dök minsann Mina trådar upp. Tack för att du uppmärksammade mig på de här möjligheterna! Det är ganska förnämligt att Eforum håller reda på allt detta åt en.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...