Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Fel anvvändarkonto i photoshop


Stoffes

Rekommendera Poster

Hej jag har windows Vista home premium. och efter ett tag så installerade jag Adobe photoshop cs2.0 på mitt administratör konto. men när jag ska starta programet så får jag ett error som ni kan läsa i bifogad bild. det är att jag inte har prevelegium att starta programet o sen stängs det ner.. registrerar rutan dyker upp före det men jag ska ju inte behöva regga det innan elle??

 

Jag har dock inte installerat programet i den sk huvudmappen "Program" men det är väll inte ett måste att installerar det där heller??

 

Mvh

 

Christoffer

 

 

 

 

 

[bild bifogad 2007-09-26 22:25:29 av Stoffes]

984137_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Photoshop måste aktiveras innan det kan användas, det är det jag tror den rutan säger. Aktivering måste såvitt jag vet göras med administratörsprivilegier.

 

Annars kanske det här kan hjälpa:

 

http://www.jquindlen.com/blog/2007/01/30/getting-photoshop-cs2-to-run-in-windows-vista-registration-issue/

[inlägget ändrat 2007-09-26 22:47:08 av lizardKng]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej men den rutan dyker inte upp under programmets start det enda som dyker upp är att man ska registrara produkten men det är ju frivilligt att göra det. Jag är ju administratör.. så vad ska jag ta mej till??

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen, en snabb rättelse till alla där ute..

Men mest till lizardkng,

jag fumla bara igenom ditt svar för att se om de va något jag kunde göra,

missa totalt länken som du hade infogat, men nu fungerar photoshop som det ska.. tack vare det som stod på den hemsidan.

 

 

Tack så hemskt mycket för hjälpen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...