Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
swedeboy

HP och garantireparation

Rekommendera Poster

Jag har en liten fråga när det gäller garantireparation.

 

Nu är det så att min HP Pavilion Notebook dator som köptes juni i år har varit inne för garantireparation 2 gånger med samma fel hos Infocare.

 

Första gången tog det 1 månad från den dagen dom hämtade den tills jag fick tillbaka den. Då hade dom bytt ut moderkortet. När jag fick tillbaka den så kvarstod felet, samt att dom hade lyckats med att göra två repor på min dator också.

 

Jag kontaktade HP på nytt och dom i sin tur kontaktade Infocare.

Dom hämtar datorn, och den här gången gick det snabbt med reparationen.

Den här gången hade dom bytt ut moderkortet igen, samt uppgraderat bioset.

När jag fick tillbaka datorn den här gången märkte jag att samma problem kvarstod.

 

Jag kontaktar HP på nytt(i går), och dom beställer ytterligare en reparation av datorn hos Infocare.

 

Alltså lämna in datorn för tredje gången.

 

 

Så min fråga är:

 

Hur många gånger har ett företag på sig att fixa samma fel?

 

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu



×
×
  • Skapa nytt...