Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bilagor i Thunderbird


Monshi

Rekommendera Poster

För att spara lite utrymme vill jag lite då och då rensa bland filer/bilagor jag mottagit/skickat i Thunderbird. Som det är nu måste jag gå igenom meddelande för meddelande och radera bilagorna.

 

Borde finnas, kan jag tycka, ett tillägg som kan radera/skilja av alla bilagor i en vald mapp/valda meddelanden.

 

Hitta en sådan, det gör jag dock inte.

 

Någon som kanske är bättre på att leta än jag?

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På sätt och vis rätt men inte riktigt.

 

Det kan extrahera bilagor och därefter radera dem. Jag vill snarare ha en som helt utan pardon raderar alla bilagor i valda brev...

 

Men alltid något...Med denna får jag välja en grupp meddelanden, extrahera alla bilagor, svara på frågor om dubletter (går att sätta upp regel), bekräfta att de ska tas bort (kanske går att undvika) och till sist radera mappen där alla bilagorna lades. Inte helt optimalt men fungerar.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske kan vara en idé att kontakta Mozilla, och ge dom detta som förslag till en kommande version?

 

 

 

 

 

// Gästen

 

Sopa alltid rent framför egen dörr

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror mig ha sett det på en önskelista någonstans under mina sökningar.

 

Men visst borde det finnas.

 

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...