Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Microdata och Dr data priser ?!


Stoffe-2k

Rekommendera Poster

"Inlägg i forumet kan komma att användas i MikroDatorns frågespalt Dr Data, där läsarnas bästa svar kommer att belönas. Läs mer i MikroDatorn"

 

Står det högst upp på DrData forumet, jag fick in ett svar en gång... undrar nu om det finns något pris och vad det är, hitta ingen info i microdata?

 

____

MVH

/C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena Stoffe-2k.

Jag tar kontakt med MikroDatorns redaktion och ber dem följa upp ditt publicerade svar och att de tar kontakt med dig.

/Mvh Mats Hultgren, idg.se

 

------------------------------------------------------------

Rösta på Oktobers "Eforums klippa"!

Gå till //eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=145645

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Shit jag har också varit med!

Jag fick inget heller!

Fast jag kan nöja mej med en av de billigaste PalmPilot modellerna. Eller en ZipCD. Eller nått bärbart. Eller ett nytt grafikkort. Eller kanske ett trådlöst nätverk... Ähh... ta nått ur högen bara!

 

 

;-)

Christian

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Simon Johansson

 

Jag kan rekommendera dig att ta kontakt med Mikrodatorns redaktionschef direkt på adressen Anders.Danielsson@idg.se. Det är nämligen inte så många från Mikrodatorn inne på just det här forumet. :)

 

/s

 

========================================

Simon Johansson

Redaktör för Eforum

Simon.Johansson@idg.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ähh, det är väl deras jobb? ;-)

Ärligt talat kan jag inte annat än att beundra Mikrodatorns finurlighet i att få jobbet gjort åt sig å få loss en reporter som kanske förhoppningsvis kan ägna sig lite åt att reportra istället för att svara på newbiefrågor i tidningen.

 

;-)

 

/C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...